Blocket...
+4
Cyrgon
tutaren
Clone44
Admin
8 posters
Veritas :: Your First Forum :: Blocket
Page 2 of 2
Page 2 of 2 • 1, 2
Re: Blocket...
Jag la in allt jag hade också. Nån som kan se länkar kanske kan kopiera in från de olika forumen till excel-filen
edit: Vad gäller gnagare hittade jag billiga pinkeys. Lite otrevligt men det borde räknas som gnagare, även om de är avsedda som orm-mat.
edit2: jag kom fram till samma akvarium som du
edit: Vad gäller gnagare hittade jag billiga pinkeys. Lite otrevligt men det borde räknas som gnagare, även om de är avsedda som orm-mat.
edit2: jag kom fram till samma akvarium som du
tutaren- Admin
Hur ser det ut. 50 minuter kvar. Vad behöver vi kolla upp? Någon som kan göra en lite snabb check?
Vad har ni? Jag har bara det jag har postat i trådarna..
Vad har ni? Jag har bara det jag har postat i trådarna..
Artisten- Admin
du kan hjälpa till med https ://docs.google.com/spreadsheet/ccc?key=0AtQZj72sIzVUdDZnM3BzNXVOcWhVeGJFOUNackhlOHc#gid=0 om möjligt
RÖR EJ DOKUMENTET MER! ALLT ÄR INSKICKAT!
/Clone-edit med admin-rättigheter
RÖR EJ DOKUMENTET MER! ALLT ÄR INSKICKAT!
/Clone-edit med admin-rättigheter
Vem står för inskickning och slutlig rensning av dokumentet? Ville?
Clone44- Admin
Bra jobbat alla! shit va stressigt de blev på slutet. Undrans vilken båt de blev till slut..
tutaren- Admin
Jag tänkte ju lägga in en ny båt men då såg jag att nån annan redan lagt in den
Ville, jag vet inte i vilket format du skickar in det här, men för att vara säkra på att det inte blir nåt strul kring dokumentet har jag som backup skickat in en hel skärmdump på det ihop med klockan på min dator (22:00) så att han kan se att innehållet är rätt för tidpunkten så att säga.
Ville, jag vet inte i vilket format du skickar in det här, men för att vara säkra på att det inte blir nåt strul kring dokumentet har jag som backup skickat in en hel skärmdump på det ihop med klockan på min dator (22:00) så att han kan se att innehållet är rätt för tidpunkten så att säga.
Clone44- Admin
Bra jobbat alla. Ni skulle visat denna länken lite tidigare dock
Artisten- Admin
Clone44 wrote:Jag tänkte ju lägga in en ny båt men då såg jag att nån annan redan lagt in den
bra skickade bara dokumentet ja
artisten... den postades tidigare
Jag tog mig friheten att övertydligt markera att ingen ska röra dokumentet mer
Clone44- Admin
Jag tog bort editeringsmöjligheten. förutom för mig själv, för det vet jag inte hur man gör.
tutaren- Admin
Bra jobb, själv var jag helt övertygad om att det var DL imorgon, har varit tvungen att plugga hela dagen.
Knasen- Admin
Ruggigt bra jobbat allihopa, lite oväntade bekymmer gjorde att jag fick hänga i Örebro 2 dagar utan internet... därför har jag inte hunnit hjälpa till här.
Men gött jobb som sagt!
Men gött jobb som sagt!
sku88an- Admin
Jag är nöjd med att ha slagit Perp på cykel och moped. Dykardräkten blev visst lika.
Cyrgon- Admin
Page 2 of 2 • 1, 2
Veritas :: Your First Forum :: Blocket
Page 2 of 2