Klotterplanket
+5
Cyrgon
Clone44
Admin
fjodde
Knasen
9 posters
Page 1 of 1
Klotterplanket
Vilka avancerade prylar Var man tvungen att registrera sig för att kunna skriva eller var det bara jag som inte såg hur?
Knasen- Admin
Re: Klotterplanket
Bra fråga, jag reggade mig utan att kolla efter;)
fjodde- Admin
Ni som vill hjälpa till att scouta spelare lite mer interaktivt kan hänga här: piratepad.net/veritascup
Clone44- Admin
Här
Vilken konstig bakgrund det var här, som en gammal tapet hemma hos en tant.
Cyrgon- Admin
Dem hade visst snackat ihop sig vem som skulle bort...
Knasen- Admin
Kan man se på nåt vis om man redan läst en tråd, utan att gå in i den och se efter? Typ i stil med MyTopics på quicktopic
tutaren- Admin
Det lyser grönt för mig, den där ringen innan namnet på ämnet.
sku88an- Admin
Shullul! Vill bara meddela att jag drar iväg till Stockholm imorrn och inte lär inte ha mycket tid/lust till att sitta och mobilsurfa, så min aktivitet de närmaste dagarna kommer vara ganska dålig
Ekis- Admin
Okej då ses vi här
Ny tävling nu Veritas, tagga! Jag ska gå in och bekanta mig lite mer med blocket nu.
Ny tävling nu Veritas, tagga! Jag ska gå in och bekanta mig lite mer med blocket nu.
Knasen- Admin
Hur ska vi gå fram med detta? Hela Perpetum ut direkt? Vi har jobbat hårt för att komma hit med en klar ledning, då tycker jag ska första prioritet iaf vara att säkra en Veritas-seger.
Och om vi tillåter ens en Perpetum-medlem att komma till finalen så kommer nog resten av Perpetum rösta på denna som vinnare.
Och om vi tillåter ens en Perpetum-medlem att komma till finalen så kommer nog resten av Perpetum rösta på denna som vinnare.
Ja ut med andra laget, det tycker jag absolut
tutaren- Admin
Tycker jag låter som en riktigt bra idé. Ut med Perparna!
sku88an- Admin
Men vem ska vi ta bort? Lär ju ta den som är det största hotet antar jag.
Följande finns kvar:
GM-Christian
Obstinat
zick9
mrglidtackling
OJRvE
Ojrve har ju lämnat in bottenpoäng (300) bara för att hoppas på att någon annan skiter i att lämna in öht. Zick9 och Chris har inte lämnat in än. Jag anar att Chris fixar nåt resultat, men Zick känns osäkrare eftersom han/hon inte gjort nåt i tråden på fem dagar.
Obstinat tycker jag verkar placera sig ganska långt ner i alla spelen så han ser inte jag som något stort hot. Chris är ju riktigt farlig på kunskapsgrejer så jag kan tänka mig att hänga honom på grund av det.
Följande finns kvar:
GM-Christian
Obstinat
zick9
mrglidtackling
OJRvE
Ojrve har ju lämnat in bottenpoäng (300) bara för att hoppas på att någon annan skiter i att lämna in öht. Zick9 och Chris har inte lämnat in än. Jag anar att Chris fixar nåt resultat, men Zick känns osäkrare eftersom han/hon inte gjort nåt i tråden på fem dagar.
Obstinat tycker jag verkar placera sig ganska långt ner i alla spelen så han ser inte jag som något stort hot. Chris är ju riktigt farlig på kunskapsgrejer så jag kan tänka mig att hänga honom på grund av det.
Clone44- Admin
Clone44 wrote:Men vem ska vi ta bort? Lär ju ta den som är det största hotet antar jag.
Följande finns kvar:
GM-Christian
Obstinat
zick9
mrglidtackling
OJRvE
Nja jag tycker inte det är så viktigt att vi plockar de bästa först är så långt kvar fortfarande så det finns tid att hänga dom sen. Tycker faktiskt dom som tillför spelet minst bör ryka först, Känns som spelet blir lite roligare då.
Sharkit- Admin
Ja, jag har funderat i dom banorna oxå. Flera av de här användarna ser man ju aldrig i tråden liksom. Om man går på den linjen är det väl i mina ögon Zick9, Orvje och Herr Glidtackling som är kandidater. Då kan jag tycka att Orvje är jävligt trist som bara lägger in lägsta möjliga resultat flera gånger bara för att hoppas att någon skiter i tävlingen.
Clone44- Admin
Chris är för smart för att hållas kvar. Han är den som har störst potential att lyckas övertyga några av oss till en allians... Det vill vi ju ej.
Kanske bäst vi undviker likaresultat vid hängning i framtiden
tutaren- Admin
Page 1 of 1