Vetgirig 2.0
+3
sku88an
tutaren
Admin
7 posters
Page 1 of 1
Re: Vetgirig 2.0
Eller omformulerat, vem är sugen på att förlora en tävling? Jag gissar på ingen :\
tutaren- Admin
Jag kan ställa upp om ingen annan känner att de verkligen vill
sku88an- Admin
Beror helt på när den där tävlingen blir av, tror jag klarar mig skapligt men ska på begravning på torsdag och kommer vara borta hela helgen. tors-fre kan jag inte svara på några vetgirigfrågor lör-sön kan jag hinna med.
Sharkit- Admin
Jag kör denna gång. Känns som om jag inte tillfört laget särskilt mycket under tävlingens gång och vill försöka dra mitt strå till stacken så att säga. Därmed inte sagt att jag kommer prestera lysande men jag ska göra mitt bästa.
helmersson- Admin
Jag står gärna över denna. Känner mig inte särskilt säger på alla random frågor som tycks kunna komma och jag la även ner en hel del tid på Blocket-tävlingen.
Clone44- Admin
Jag kan köra också. En till frivillig så kan vi skicka in.
tutaren- Admin
Men jag kör då, får skaffa mig tid någon dag
Sharkit- Admin
Sharkit wrote:Men jag kör då, får skaffa mig tid någon dag
Säker på detta? Deadline för att skicka in namnen är Torsdag kl. 9 så kan mycket väl bli just Torsdag-Fredag...
Bättre att någon som inte är lika säker på frågorna ställer upp än någon som inte har tid. Du får gärna göra det men kan du garantera att du har tiden?
Admin wrote:Sharkit wrote:Men jag kör då, får skaffa mig tid någon dag
Säker på detta? Deadline för att skicka in namnen är Torsdag kl. 9 så kan mycket väl bli just Torsdag-Fredag...
Bättre att någon som inte är lika säker på frågorna ställer upp än någon som inte har tid. Du får gärna göra det men kan du garantera att du har tiden?
Ok Skippar denna gång då
Sharkit- Admin
Anmälde sku88an, tutaren, knasen, helmersson nu. Skicka era e-mail adresser till kiron!
Page 1 of 1